We hebben hier rond 22-9 2 nachten gestaan. Voorzieningen waren prima en alles keurig schoon. Er zijn prachtige wandelingen in de omgeving. WI-FI goed bij de receptie, kun je mooi droog zitten. Helaas zat het weer tegen en zijn we verder gegaan, anders waren we zeker langer gebleven.

Virus1313

Bedankt voor uw review en wellicht tot ziens!

Ik heb wat reviews gelezen, en werkelijk waar ik snap ze niet. Dit is een fantastische camping, op een fantastisch plek. Sanitair superschoon en douches zijn heerlijk. Wij stonden aan het riviertje, waarvan je snachts het water kon horen stromen. Eigenaar heel aardig, zeker een aanrader.

GovertenAnnalies

Hartelijk dank voor jullie positieve review! Daar doen we het voor! Top! Team Koppang Camping

Fijne camping met veel bomen en zeer grote plaatsen. Nederlandse eigenaar/beheerder. Prima voorzieningen, sanitair werd erg schoon gehouden.

Bart-J

Hartelijk dank voor de positieve review! Voor de mensen die dit lezen en nu denken dat er door de bomen geen open plekken met veel zon zijn; die hebben we zeker wel! Daarnaast hebben we ook een heel mooi kampeerveld met 16 stroomaansluitingen aan de rivier. Van harte welkom! Team Koppang Camping

Virus1313

Bedankt voor uw review en wellicht tot ziens!

Koppang Camping og Hytteutleie